Monday, December 3, 2012

Dear Santa, I can explain...

Witajcie w ten naprawde zimowy dzien!
Skoro pojawil sie snieg, odzyla i u mnie chwilowo chec produkcji ozdob swiatecznych.
Moja kreatywnosc tym razem udala sie chyba w troche dziksze rejony :)
Zaczelo sie od tego, ze chcialam zrobic bombke (podobna do tych shabby) tyle , ze w bogatych swiatecznych kolorach - zloto, czerwien...
Chcialo mi sie pomediowac... Gdzies po drodze wpadl mi do glowy ten zartobliwy cytat ...wiem , ze rzucil mi sie w oko w ktoryms ze  swiatecznych zestawow stempli .
A potem to juz przestalam panowac nad ta bombka ;) Mysle, ze udalo mi sie zastosowac tu wszystkie metaliczne blyszczace media jakie mam :)

With the first snow this winter, a need to make another Christmas decoration came upon me again :)
Could be my creativity took a walk on the wild side ... it all started with an idea to bring in the traditional Christmas colours , red, gold - you know.Then this funny quote came somehow to my mind, I remember seeing it somewhere in a stamp set. After that, somehow it danced its own way  I guess:)






Przepraszam za jakosc zdjec, robione byly w ostatniej chwili w nocy. Bombka ma juz nowa wlascicielke, wiec jest poza zasiegiem mojego aparatu :)


I know the photos are bad, sorry for that,  but it's dark here in Sweden most of the time when I have a chance to take the photos. Besides this little thing has been just given to her new owner :)

Pozdrawiam Was cieplo :)
Thanks for stopping by today :)

5 comments:

justi said...

O ranyniu...ja chcę taką NIEGRZECZNA bombke tez!! Ona jest genialna. Wszystko w niej jest genialne! Ta laseczka i ten cytat i te media. Kocham Twoj warsztat i kocham Twoj przekore :-*

Ewa Kierzek said...

Ty to masz pomysły... DOBRE :D

Vibeke said...

This is so beautiful:)

Drycha said...

BOMBOWA jest ta bombka, pomysł i wykonanie i wszystko :)))
ale ta Pani zaraz rózgą dostanie :D może jej się spodoba:))

Joanna Wiśniewska said...

Super :)
Na pewno cudnie sie mieni :):)