Sunday, August 19, 2012

We gotta stick together ;)

Witajcie ponownie!
Nieczesto mam okazje scrapowac 2 wieczory z rzedu :)
Efektem wczorajszego baaardzo dlugiego wieczoru jest kolejny LO, ktory umiescilam na blejtramie..
W pracy wykorzystalam palete kolorystyczna TCR#124.

Hello again!
Doesn't happen too often, having 2 evenings in a row for crafting. Yesterday evenining was particularly long and here's the effect of it - a LO inspired by TCR#124 colour palette.




Najbardziej w tej pracy podoba mi sie tytul, ktory przypadkiem wygrzebalam wsrod starych, prawie zapomnianych naklejek BoBunny - a pasuje mi idealnie do tej pracy i jej bohaterow - Julia ze starszym bratem :)
I think I couldn't come up a better title than this-found among some old, forgotten BoBunny stickers:) How suitable for this work and the photo (Julia with her older brother) :)

Here's this week's palette at TheColorRoom:


Pozdrawiam cieplo i dziekuje za komentarze pod poprzednimi postami :*

Thanks for stopping by and leaving comments for my previous posts :*

4 comments:

justi said...

Cudne. Jaka piękna jest ta kolorystyka. Taki powolny schyłek lata. Kolejna niesamowita, wakacyjna opowieść Twoja. Super połączyłaś dodatki! Całość kapitalna.
Życzę Ci, Kochana, więcej takich wieczorów ;)

Joanna Wiśniewska said...
This comment has been removed by the author.
Joanna Wiśniewska said...

Obie dzisiejsze prace bardzo mi się podobają. Scrap jest piękny. Tyle cudnych detali jest w Twoich pracach i tak fajnie opisane, dziękuję. Zawsze jak przeczytam to wyszukuje w pracy, jeśli wcześniej nie zauważyłam albo nie wiedziałam na co patrzę. A.

Mia said...

Och... same cudowności u Ciebie Zanko...