Tuesday, June 12, 2012

Dream Big

Musze Wam sie przyznac, ze stalam sie fanka EURO2012. Te cudowne, pelne spokoju wieczory, kiedy bez wyrzutow sumienia moge sie zaszyc w mojej tworczej pieczarze podczas gdy pozostala czesc rodziny z wypiekami na twarzy oglada mecz w tv - bezcenne...  :)))
Wczoraj w pilce Szwecja poniosla sromotna kleske, a tymczasem ja zdzialalam w tym czasie karteczke, z ktorej jestem baaardzo zadowolona ;)
Bardzo elegancka tym razem paleta TCR#114, a nawet zalaczony ciekawy szkic posluzyly mi jako inspiracja.

I have to admit that recently I am a true fan of EURO 2012 (Football Championship)
No bad conscience, spending calm evenings in my craft space, while the rest of my family is watching yet another match on tv - priceless...;)
Last evening was disastrous for Sweden but I was happy with my creation - this card below inspired by the sophisticated TCR # 114 palette & sketch.



A oto paleta The ColorRoom #114


Papiery 7Dots okazaly sie idealne kolorystycznie do tej pracy, co wiecej ta paleta pozwolila na polaczenie dwoch tak roznych kolekcji jak Dreamer i AIE...
Papers from 7Dots were perfect for this palette, even more surprising that for this colour scheme I could merge two such different collections like Dreamer and All I ever...

Bawcie sie dobrze, niezaleznie czy spedzacie wieczory z pilka czy scrapkami ;) Pozdrawiam goraco i bardzo dziekuje za cieple slowa o doniczce ;)
Wish you all the best, thank you for the comments about my shabby flower pot ;)


1 comment:

justi said...

Cudownie widzisz te kolory....ja kompletnie nie umiem pracowac ani z mapkami ani z paletami. Musisz mnie przetrenowac w lipcu :))) cudna ta karteczka.