Friday, February 3, 2012

Dobre mysli

Na poczatek chcialabym goraco podziekowac Wam za to, ze do mnie zagladacie i wszystkie serdeczne komentarze od ktorych tak sie robi cieplo na sercu. A jesli ktos chce mnie troche lepiej poznac,serdecznie zapraszam na portal PolkiScrapuja, gdzie w tym miesiacu w serii Poznajmy sie, ukazal sie m in wywiad ze mna;)

A teraz do rzeczy:)
Na ten notesik mialam pomysl od samego poczatku-to bedzie notesik dla mojej przyjaciolki, na zapisywanie dobrych mysli. Tylko, ze w wykonaniu wyszedl moim zdaniem taki troche mroczny;) Mam jednak nadzieje, ze dobrze spelni swoja funkcje.
Tak wyglada okladka: 
 Wewnetrzna strona okladki:
 Wewnetrzna strona - tyl:


Tylna okladka. Zachowalam sobie wszystkie fragmenty arkuszy papierow 7Dots z nazwa papieru Dreamer- swietnie nadaja sie jako dodatek do malych prac, prawda?


Aby troche zlagodzic ten klimat, dolaczy do notesiku taka optymistyczna kartka. Zrobilam ja wg wytycznych wyzwania kartkowego na SP. Kartka z pozytywnym przeslaniem.


Pozdrawiam Was goraco!

3 comments:

Rydia said...

Notes i karta są fantastyczne,w takich klimatach jak lubię :)
Pozdrawiam ciepło :)

Karmeleiro said...

och, jak ten notes mi się podoba! bardzo klimatyczny!

ZUzanna said...

Fantastyczny notes :D I żaden tam mroczny... :)