Friday, February 17, 2012

Cieszyc sie kazdym dniem

Na poczatek podziele sie z Wami dobra nowina- moja praca Bläsinge hamn zostala wyrozniona jako featured na blogu The Color Room. Hurra!!! Chyba snie, ale prosze mnie nie budzic z tego snu ;)

To start with, I'm gonna share some good news with you. My canvas with Bläsinge hamn was featured this week on The Color Room blog. So happy!!! I might be dreaming but please don't wake me up :)

A teraz do rzeczy...Tym razem pokusilam sie o maly eksperyment - polaczenie roznych i to dosc odleglych stylistycznie kolekcji 7Dots. Jest tu Wonderland i All I ever a nawet Elise Rebel.
Ta praca jest inspirowana wyzwaniem na blogu scrapki, a konkretnie karteczka Mamuty, do obejrzenia o tutaj- zachecam do zabawy.
Ramke wycielam z papieru All I ever a w tle uzylam jeden z arkuszy z kolekcji Wonderland.
Papier w tle  jest cudny jako tlo a ja jeszcze go delikatnie pomediowalam- troche stemplowan, troche gesso, koronek i glimmer mistow.
Kwiatki (poza gotowymi, ktore latwo rozpoznac) zrobione sa wykrojnikiem TH Tattered florals.
Wybaczcie, ze tak malo pisze...zmoglo mnie chorobsko i czuje, ze czas powrocic na sofe pod kocyk :(
Pozdrawiam Was cieplo, bardzo goraco dziekuje za wszystkie komentarze!





8 comments:

justi said...

Kolejna, cudowna Twoja praca. Przepięknie wyszedł ten scrap. Jestem pod wrażeniem Twojego eksperymentu bo efekt jest powalający.
Gratuluję też wyróżnienia. Jestem z Ciebie bardzo dumna.
No i zdrówka!!!! Mnie też coś złapało i ledwo żyję :(((

Matilde said...

Śliczne! Bardzo mi się podoba :)

Zielonooka said...

piękna praca, kwiatki przeurocze:)
gratuluję wyróżnienia i życzę szybkiego powrotu do zdrowia:))

mandysea said...

very pretty! I love the flower arrangement, and those little birds are sweet!

IWA said...

Piękna praca! Gratuluję wyróżnienia - w pełni zasłużone!

anai.pl said...

Pięknie!
uwielbiam eksperymenty z mieszaniem kolekcji!
Bardzo mi się podoba cała kompozycja i to jak scrap podkreśla niewątpliwy urok modelki :D

Rydia said...

Cudowny mariaż ,całość piękna no i modelka bardo urocza :)

mamuta said...

Przepiękna praca, podziwiam bo ze scrapami nie pod drodze :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu :)