Sunday, December 25, 2011

Handmade - dla dzieci

Najlepsze prezenty sa podobno handmade...ostatnie wieczory przed swietami spedzilam wiec na produkcji prezentow dla dzieci. Oczywiscie teraz takie prezenty nie wzbudzaja w nich takich emocji, jak te inne, zwlaszcza te "twarde" w pudelkach...ale moze kiedys???







Scrapkowanie troche ostatnio ucierpialo, nawet aniolowe tagi dla przedszkolanek nieskonczone :( Moze dzis i jutro uda mi sie choc troche nadrobic zaleglosci.

Mam nadzieje, ze milo wypoczywacie a pod Waszymi choinkami znalazlo sie choc troche ekscytujacych scrapowych przydasiow. Ja sama pomagalam pewnemu mikolajowi w wyborze akcesoriow do BS i mam nadzieje, ze ten prezent sprawil wiele radosci ;)))
Pozdrawiam Was cieplo, wciaz swiatecznie i dziekuje za wszystkie zyczenia!



3 comments:

justi said...

Zanciu, jaki Ty masz Babeczko talent...te portrety są nieziemskie. Dzieciaki wyglądają identycznie jak w rzeczywistości. Niesamowicie uchwyciłaś ich typowe miny. Kocham tą Twoją kreskę...
Ty moja mikołajowa Śnieżynko ;-)
Wiedziałam,że maczałaś w moim prezencie paluszki...
dziękuje!!!

Mia said...

To Twoje rysunki ?! Przepiękne.. Zazdroszczę talentu :)))

alterego-poczwarka said...

Piękne... Podziwiam!