Saturday, August 20, 2011

Z motylem i odrobina glamour :)

Tak wlasnie wymyslilam sobie odpowiedz na kartkowe wyzwanie Tusi na PS - Kartka z motylem.

Kartka z papierow UHK Gallery. Uzylam tu gotowej prostokatnej kartkowej bazy, ktora na brzegach ozdobilam stemplem koronka i embossingiem (bialy puder Antiquities). Nastepnie wytuszowalam tuszem distress, wylaniajac piekno koronkowego wzoru:)
Manekin wyciety jest wykrojnikiem na kremowym papierze wizytowkowym, ozdobiony przeze mnie stemplami i zielonymi tuszami distress (shabby shutters i peeled paint na brzegach). Stemple odbilam tuszem Versafine Olympia green a motylki kolorem Purple. Motylki dodatkowo pociagniete sa warstwa distress stickless w kolorze zieleni i lawendy.


Pod papiery wcisnelam jeszcze koronke, uwaga- gumowa :) To fragment niezbyt gustownego sztucznego bieznika, ktory przypomina troche embossowany wzor, wiec pomyslalam , ze do scrapkow sie nadaje ;)


Papiery i manekina przyslala mi w prezencie kochana Magda(i)Lena, sprawiajac mi niesamowita radosc. W tej samej paczce przyslala mi cos jeszcze, o czym napisze w osobnym poscie-bo wierzcie mi, ze ta rzecz zasluguje na to :)
Pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny u mnie!



4 comments:

Kasia said...

Śliczna kartka o czym pisałam na Scrapujących Polkach:) Co do tego sztucznego bieżnika to byłam święcie przekonana, że to jest embosing:) Wygląda to super! Pozdrawiam:)

Kasia said...
This comment has been removed by the author.
Matilde said...

Niezwykle udana kompozycja! Piękna karteczka :)

Magda(i)Lena said...

Cudo! To dla mnie ogromna radość, kiedy patrzę, jak pięknie wykorzystujesz te materiały. Tym bardziej się cieszę, że dałam je właśnie Tobie.
Gumowa koronka na zdjęciach wygląda jak embossing ; -)
Wspaniała praca!