Sunday, May 22, 2011

Przygoda z mediami

Dlugo zabieralam sie za lift nr 4 na blogu scrapki ... Inspiracja do liftowej zabawy jest tym razem praca Tusi, ktora zawsze tak ciekawie eksperymentuje z mediami, ze pomyslalam - trzeba zakasac rekawy i zrobic to samo :) Oraz zrobic scrap o milosci :)))
Zdecydowalam sie wiec na milosc siostrzana a jesli chodzi o media- na gesso i glimmer mist. Mam taki jeden w turkusowym kolorze, ktorego do tej pory nie udalo mi sie okielznac i jakis czas temu odstawilam go w najdalszy kat pudelka z farbami. Postanowilam jednak dac mu jeszcze jedna szanse :)

Zaczelam od przygotowania tla do LO. Tusia uzyla nietypowego materialu- koperty, wiec ja tez odstawilam na bok gotowe arkusze. Uwaga-wrazliwych prosze o ominiecie tego fragmentu :
tlo zrobilam ze stron ksiazki, naklejonych na karton i zagruntowanych przy pomocy gesso. Ksiazke nabylam w antykwariacie specjalnie do tego celu, w dodatku po francusku, zeby mi jej nie bylo zal - francuskiego nie znam, a ksiazka ma wygodny format, pozolkniete stronice i ciekawa, troche starodawna czcionke...
Na tak przygotowanym tle postanowilam wyprobowac nowa technike - glimmer mist oraz szablon. Szablony dokupilam specjalnie do moich ulubionych stempli TA.  Zarowno szablony jak i stemple sa skoordynowane, tzn maja te same wzory. Zatem najpierw na bialym tle zastosowalam szablon, ktory popsikalam glimmer mistem, a nastepnie na utworzony bialy wzor odbilam pasujace stemple, niebieskim tuszem broken china. Dodalam jeszcze gdzieniegdzie kropkowe stemple, zeby nawiazac do wzorow z pracy Tusi.  Brzegi papieru przyciemnilam tuszem walnut stain.
Jak juz pewnie wiecie, stemplowanie to moja ulubiona technika, wiec na tym LO znalazlo sie miejsce dla jeszcze kilku stempelkow- miedzy innymi tego slodkiego malego stempla Primy udajacego strone z ksiazki muzycznej. Akurat tak sie dopasowal do tego tematu, ze nie moglam mu odmowic:)
Co za szczescie, ze Tusia uzyla koronkowej serwetki, bo ja tez moglam tu wcisnac kawalek tej pieknej serwetki, ktorej wzor kojarzy mi sie ze stemplami TA.
Troche dlugi wstep, to chyba najwyzszy czas pokazac moj LO:



I jeszcze kilka szczegolow:








Pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny i wszystkie komentarze!

5 comments:

Tusia Lech said...

Piękny scrap! Śliczne są te niebieskości, tuszowania. Scrap jest utrzymany w bardzo fajnym stylu - bardzo mi się podoba :)

Magda(i)Lena said...

Przepiękny scrap w vintagowym stylu. Zachwyca mnie efekt, jaki uzyskałaś przy pomocy masek i stempli TA. Tło i brzegi całej pracy są niesamowite i zapewne bardzo pracochłonne. Powodzenia w wyzwaniu! Ja też się szykuję i mam nadzieję, że jednak zdążę ;-)))

Matilde said...

Rewelacyjne efekty!

IWA said...

Cudnie wyszło, przepiękne turkusowe zawijasy, świetny efekt uzyskałaś!

finnabair said...

świetne techniki, piękna praca!