Thursday, May 19, 2011

Dla Mamy

Witajcie...Pierwszy tydzien pracy prawie za mna...Nie pamietam kiedy czekalam z takim ustesknieniem na weekend i kiedy tak bardzo go potrzebowalam ;)
Nie bede wiec duzo pisac, tylko pokaze zdjecia.  To pierwsza z kartek na Dzien Matki, a mam do zrobienia kilka :)
Przy okazji postanowilam zmierzyc sie z wyzwaniem PS i zrobilam plisowania...meczylam sie z tym strasznie i wyszlo mi w koncu cos takiego:






Uzylam pastelowych papierow Melissy Frances oraz taga MF. Tym razem malo stempli- oczywiscie jest motyl, zyczenia i troszke "podrasowalam" gotowy tag, gdyz wydawal mi sie jakis taki skromnie pusty:) Dostal wiec maly lifting w postaci stempla Vintage text oraz roslinnego ornamentu na rogach-ten ostatni biedaczek jest jednak prawie niewidoczny, gdyz chcialam koniecznie zrobic go bialym tuszem...

Pozdrawiam Was cieplo!

2 comments:

Magda(i)Lena said...

Cudne papiery! Ten różowy z małymi białymi kwiatkami, to mój ulubiony z tej kolekcji. A tag "podrasowałaś" świetnie! Bardzo podoba mi się motyl i gnieciuchowa tasiemka.
I nie martw się - już za chwilę weekend! Dużo siły Ci życzę.

ZUzanna said...

Oooooo... piękne plisowania!! Super skomponowane kolory i dodatki- świetna kartka! :)