Monday, April 4, 2011

Z ptakiem / With a bird

SONY DSC                        by zanka12
SONY DSC , a photo by zanka12 on Flickr.
Oto moja interpretacja wyzwania trinchie na CraftArtwork
http://craftartwork.blogspot.com/2011/04/miedzynarodowy-dzien-ptakow.html
Temat-Ptaki, cudowny i pelen mozliwosci :)
Moje trinchie zrobione jest w zasadzie minimalnym nakladem pracy, no moze poza przygotowaniem tla...po kilku probach z embossingiem, distressami i stemplowaniem, oto koncowa wersja. Pozdrawiam!

PS
Pomyslalam, ze na dobranoc pokaze jeszcze "odrzuty" z produkcji tla do trinchie na to wyzwanie. Troche szkoda bylo mi je wyrzucic wiec dla zabawy dodalam troche stempli i powstala z tego calkiem wdzieczna rodzinka trinchies :) Nie moglam sie powstrzymac, bo to moje nowe nowiutenkie sliczne stempelki Pink Paislee Butterfly Garden, dzis przyszly, jeszcze cieplutkie. Uwielbiam ten klimat, wiec pewnie zobaczycie je nie raz na tym blogu:) DS


This is my take on the newest trinchie challenge at CraftArtwork.
The theme is Birds-wonderful and so full of possibilities :)
My trinchie is basically done quickly and with no so much work-except perhaps the preparation of the background. I finally came to this version I'm happy with, after couple of trials with embossing , distressing and stamping...Thanks for looking!


PS.
I thought I could also show my by-production of trinchie background:) I thought it was a pity to throw them away, so I just stamped some images and here it is, a cute trinchie family:) Love those stamps, my newest purchase Butterfly Garden by Pink Paislee, they arrived today so I just HAD to try them. 

7 comments:

ZUzanna said...

no no no.. Kochana.. niezłe masz "odpady"!!! :)
Super trinchie! Wszystkie! :)

Unknown said...

Ale cuda !
Twoja rodzinka trinchies jest urocza ! Super tło !!!!

Peninia / Gosia said...

Ach jakie śliczne!!!Cudo:))
Z całego serducha dziękuję za odwiedzinki na blogu i miłe słowa:)Bardzo mi miło:)Wiosenne promyczki i buziaki posyłam!

Karmeleiro said...

o rajuuu, cudne cuda!!!

angel said...

cudny rajski obrazek Ci wyszedł:)

Kasia Krzymińska said...

Wspaniała praca, a próby również urzekające.

Magda(i)Lena said...

Wszystkie są piękne. Te stemple też mam, ale są tak piękne, że jeszcze ich nie użyłam ;-))) Pięknie je wykorzystałaś. A tło to mistrzostwo świata.