Thursday, April 14, 2011

Czerwien, czern i biel / Black red white

Witajcie! Oto efekt mojej wczorajszej pracy na nocnej zmianie :)
ATC- na poczatku nie mialam zamiaru, ale jak zobaczylam te piekne prace dziewczyn z PS, to nie moglam sie oprzec. Pomysl od razu pojawil mi sie w glowie, tyle ze okazal sie fiaskiem w wykonaniu...W ogole moje pomysly ostatnio sa mniej wiecej w polowie wykonalne, z sensownym rezultatem. Moze lepiej ich nie miec ale z drugiej strony czym bym zabijala czas zeby przetrwac 50 min treningu core ;)
Wracajac do ATC: pomysl zostal zmodyfikowany, tym razem zainspirowany piosenka A. Keys, ktora jest obecnie pierwsza na mojej play-liscie.
A efekt...no coz, ocencie same. ATC padlo ofiara stemplujacego maniaka :) Chyba troche przesadzilam, ale w ktoryms momencie juz nie bylo odwrotu. W tym wszystkim zginelo tlo, przygotowane technika gesso+gazeta, z tym, ze gesso u mnie wciaz udaje malarska farba gruntowa. Gazeta za to 100% authentic The New York Times:)

Swietne cwiczenie, taka praca z dwoma kolorami, moze nastepnym razem przyjda mi do glowy inne tworcze pomysly, poza stemplowaniem...

Tutaj z kolei tag nr 2 na wyzwanie CA pt. Niespelnione marzenie. Po pastelowym tagu 1 i okladce, zachcialo mi sie czegos w mocnych kolorach.

W tej chwili wlasnie zobaczylam nowe wyzwanie na blogu, ATC CZEKOLADA !!! Nie odmowie, nie odmowie :)))
Pozdrawiam i goraco dziekuje za cieple slowa w komentarzach na blogu i flickr!

Here's the result of my night shift work yesterday :)
ATC- at first I thought I'll pass this Black & white challenge, but c'mon - how could I when seeing all those beautiful inspiring works by the ATC team on PS.
It was another idea at first, didn't work, so it got transformed into this result instead. Inspired by my favorite song by A. Keys :) My ATC even has a bit of authenticity- I used pieces of The New York Times, to make the background (covered with gesso).

The tag is my interpretation of Guriana's CA challenge Wingy thoughts-tag 2 Unfulfilled dream. After working in black & white,  I was craving for some colour! 
Thanks for looking:)

3 comments:

Unknown said...

Obie prace fantastyczne !!!!!!!!!!

Guriana said...

o tak...obie świetne:))

Magda(i)Lena said...

Obie prace są niesamowite. NYT wykorzystałaś po mistrzowsku.